We allow no geniuses around our Studio

på tiden

Kategori: Allmänt

Känner att det är på tiden att även jag inviger denna blogg. Det var ju trots allt min idè att skapa den. Jag kommer skriva vad än som ploppar upp i mitt huvud och jag känner att jag vill dela med mig av.
 
Jag är inne i något form av lyckorus just nu. Speciellt när det gäller framtiden. För nu vet jag vad jag vill göra, och hur jag vill att den ska se ut. Känner mig så lättad på något vis. 
Men också när det gäller just nu, har liksom fått ordning på livet. Så nu kan jag njuta av varje tillfälle i stället för att känna konstant stress och press. 
 
Har även börjat läsa en bok. Läser aldrig böcker, men nu har jag hittat en som jag verkligen gillar och då kan jag inte sluta läsa. Sitter liksom hemma en fredagskväll och läser. Hade någon sagt det till mig bara förra veckan hade jag aldrig trott på det. 
 
Men nu ska jag fortsätta läsa. Vi hörs!
 
 
Ebba.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: